Monday, March 16, 2009

Wedding n wedding lg..

Weekn lepas aku m'hadiri 2 wedding kawan hubby aku..1 thing yg menarik psl wedding diorg ni msg² naik kenderaan utk berarak.
  • Hr sabtu kt Kuala Klawang, rumah dia bebetul kt blkg muzium adat. Pasangan ni berarak naik kereta antik yg x berbumbung tu dok pusing pekan Klawang tu kot di tgh panas yg terik..hehe nasib badan la kn. Siap ada Tok Sultan, Tok Jinjang yg merenjis. (Abah aku kate gelaran tu de kene mengena ngn tok² undang ni..entah la aku pn xphm). Lepas tu aku singgah Jeram Toi bermandi-manda(pengajaran dr sesi lepas,so lani mmg da prepare sume kelengkapan..ahaks)
  • Hr Ahad plak kt Dewan Galeri Seni kt Shah Alam ni. Pasangan ni plak berarak naik bot dari Tasik Shah Alam tu..Ni membe seopis n se'car' pool hubby aku..so dlm 2 mgu ni xde la aku kene drive..wakaka.

0 comments: