Thursday, April 2, 2009

Ape Punye BoDoh la Org ni!

Marah betul aku bace paper ni. Kalau dah xnak anak jgn la dibuat,kot ye pun nk buang jgn la letak dlm plastik p buang kt tmpat sampah ke ape ke. Pi la anta kt bdn kebajikan ke bg kt org yg nak ke..ramai lg org kt luar sana yg berusaha nk mendapatkan cahaya mate n org yg bodoh cmni boley plak buat perkara yg X b'tanggungjawab ni..tula dia bile org yg xtau erti kesyukuran. Ape nk jd la ngn org² cmni. Bile buat xtau nk pk mase depan. Bile da dpt tau la plak malu nk teruskan kehidupan. Kesian kt insan² kecil yg xbersalah.

Ni semua kejadian yg berlaku baru² ni di Seremban N9: 
" SEREMBAN 1 April – Bayi berusia sebulan ditemui merengek dalam plastik hitam yang diikat dan diletakkan di tempat sampah di luar rumah seorg wanita di Taman Senangin, Senawang.

Pada 14 Mac lalu, satu janin berusia hampir empat bulan dan digilis kenderaan pacuan empat roda ditemui seorang pemuda di Taman Marida. Janin itu dibuang dalam sebuah beg plastik sampah berwarna biru.

Kelmarin, mayat bayi perempuan yang berusia 14 minggu ditemui ditanam di Tanah Perkuburan Islam Senawang oleh seorang penjaga kubur. "

4 comments:

Sarah Syazwani said...

awat emo semacam..period ka...hahah..besela weh manusia x berperikemanusiaan..aku xleh bc mende2 gini mudah mengalirkan air mata..sian baby2 ni kan...

ZzamzZ said...

br je lepas smlm..keke..xdela ttbe je jd geram n marah kt diorg yg perangai mengalahkan bi*aT*ng ni..

xy~han said...

wehh aku lg marah tau!
dh la Taman Senangin tuh 'sebelah' jek dgn tmn aku.jln kaki pn leh smpai.mencemarkn kawasan aku sungguh!huhh mmg tarak akai punya org la tu..

aizuemi said...

wpun aku blom ade anak, tapi bila aku baca story pasai ni, siyes aku mmg emo beb..

aku cam nk try sumbat sape mak pak dia yg takde kemanusiaan tu dlm plastik pastu gelek ngn steamrolls..