Thursday, May 7, 2009

TAG From Sarah

Di sebabkan kepale aku da pusing tgok skrin ni plus byk sgt mende nk kene tukau plak yg menyebabkan mende yg da siap xsesiap lg..so aku kene merehatkan kepale aku ni ngn m'buat perkara lain. So dgn baik ati nye aku m'jwb tag dari Pn. sarah kte ni..
The questions are :

1. Copy badge "2008 Cute Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
[Blogger_Friendship_Award_2009.jpg]
ok..done

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
Sarah...aku rase aku de cite psl bdk sorg ni kt entry tag aku yg lame..xpela aku copy blk..pendek je pun -> Jiran sblh aku kt opis ni..dl pernah seumh sewa time bujang..sebilik..sekatil..keke tp dia katil bwh aku katil ats la..haha

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)
  1. Isteri n budak comey kpd mr. hubby yg baik hati & penyayang Mohd Fizam..muahaha
  2. Anak bongsu kpd mak & abah yg aku sayang
  3. Adik pempuan kpd 2 org abangku
  4. Pernah berkeja kt Vads same dengan zue..br tau sewaktu nk beli binatang utk di masak kt umh sarah hr2..keke 
  5. Sgt sayang n sgt bahagia berada disamping my mr. hubby 
  6. Aku suke duk umh ngn mr.  hubby..ekh yeke tp klu dia ajk jln lg aku suke..keke
  7. Aku xsuke membace text yg pjg lebar. tp klu aku merapu pjg lebar tak ape..suke ati aku la kn.
  8. Aku sorg yg ceria..tp bile pikir psl kj yg x abis² ni membuatkan keceriaan aku pudar. So jgn pikir sgt..sbb nnt hilang ceria aku.. 
  9. Aku jarang marah org..ekh yeke..ngn org tertentu je yg jarang..dgn org yg byk songeh..aku cpt naik marah..keke
  10. nwy..i am what i am..
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
Emm sapo laie la yg eden nk tag..rase cm sume da ade dlm list tag sarah n bai..k la aku bg kt sume yg follow blog aku..

2 comments:

aizuemi said...

ha'ah la.. dan akhirnya aku da tau punca aku penah jmp ko katne selain kat midvalley tu.. ahahhaha~

ZzamzZ said...

kekeke punye la mase awal² tu aku igt ko budak sekolah aku..familiar gile muke..padahal 1 tmpt kj daa...keskeskes