Wednesday, July 8, 2009

Jiran-Jiran

Ptg smlm time aku tgh menyidai baju kt luar..jiran depan rumah aku tego..'bila zam nk pindah' aku pun jwb la..'bulan ni last la kak,lani br angkat brg skt²'...pas2 dia tanye kj aku kt UiTM ni..so aku cte la aku kj ape cmne boley dpt duk dlm ni..cm lame gak la borak pas2 akak2 pun bla la sbb niat sebenar dia kuar tu nk p mkn ngn laki dia..lame plak laki dia tgu...n then aku pun sbg la sidai bj blk..

Lepas tu jiran sebelah aku plak kua..aku pun dgn niat yg baik ati n peramah ni pun tego la..'hai..jarang nampak' dia pun menjawab..'erk..sy bkn duk sini sy menumpang je kjp ni'..pas2 aku jwb..'ooo yeke'..hehe nampak sgt xkenal ngn jiran sebelah umah aku ni..bkn kate jarang nampak mmg xpernah nampak pun..berkurung je kt umah..klu pencuri yg masuk umh dia pun aku igt tu tuan rumah..wakaka..tp xpela jiran sebelah..aku da nk pindah da pun..nnt hangpa p la bebaik ngn jiran depan umh aku tu..bagus coz husband akak2 tu ajk keselamatan..hehe

8 comments:

eT said...

jejiran umah aku lg peramah zam..tiap2 pg tegor.."suda mau kerja kak..bang..."(nada indon)

ZzamzZ said...

kekeke...yola jiran ko2 ramai na duk sesebuah rumah2..mestila de slh sorg yg rjn tego..

Sarah Syazwani said...

da nak pindah baru la nk tego2 eks...huhuhu

miezaniera said...

haha tu la pasai..mentang2 dh nk pindah,buat2 ramah pulak huhuhu

miezaniera said...

ops lupe lak..tahniah zam..baru la sonok skit baca entry zam kali ni..ada baaaanyaaak baris ayat hehe ;D

ZzamzZ said...

To sarah n bai: oit bkn br nk pindah aku br buat ramah...mmg aku ni peramah pun mslhnye sebelum ni xpernah nmpak pun jiran sebelah den tu..smlm tego pun salah org daa...skl kawan punye jiran je daa..

nizaa said...

zam,jiran aku time org tido dia kuar, time org kuardia bru balik. cmno tu? kang aku tegur time dia baru balik kena lempang lak..kwn tgh penat. aha..

ZzamzZ said...

hehehe..xpela yg2 boley dikecualikan lg niza..atleast hg kenal gak la sape jiran sebelah..walaupun xb'tego sapa..