Friday, July 10, 2009

Kasut ooo Kasut..

Tgh syok nk jejalan p pkns...sekali selipar den tercabut da..Bikin malu akak je..sarah asyik dok gelak kn aku je, sabo jela aku..nsb baik la ade dak bai yg m'cover aku..huhu nsb bdn la terpaksela aku membeli selipar bata yg mmg kt muke pintu pkns tu je kn...ikutkn ati mls betul aku nk beli sbb kasut aku punyela melambak lg dlm kete..Tu la p gatai selongkar shoes rack pg td..selipar yg aku pakai pg td tu mmg dah lame gle xpakai..sekali reput da rupenyer..mane nk tau kan lame da xpki..

Ni selipar yg terpakse aku beli...belasah jela..wt cukup syarat..bkn aku nk pakai pun..
Ni la dia rupe kasut aku yg mmg da tercabut abis sebelah..xde tmpt lg utk aku menyepit kaki n control ayu..

6 comments:

nizaa said...

ahaha..sory zam.tergelak la plak.. haha.. tu dah bukan nama pakai kasut da kalau cenggitu. tu pakai tapak kasuh dah...hahaha...(sambung balik gelak)

ZzamzZ said...

haha xpe..aku lg la xthn nk gelak time tu...bkn nk kasi warning tercabut sesikit ke..ni skl hilang sume kt atsnye..muahaha..nsb bdn la..

miezaniera said...

huhuhu pasni aku tk nk jalan ngn zam dah...malu tk leh nk ckp hahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mak ai..abes hilang..bukan sket2 tercabut...x kira..aku nak gelak gak.muaahaha

Sarah Syazwani said...

muhahahahha...sambung gelak yg aritu

ZzamzZ said...

huhuhu sabo jela aku korg ni...tp aku pn xthn nk gelak huhu