Wednesday, July 15, 2009

Tinggal kenangan..sob..sob..

Malam td TV ku telah bertukar hak milik..maka tiadalah TV dirumah wt masa skrg..baru je sehari aku buat iklan,xsangke plak cepat betui dpt jual..emm igt kn mlm td budak tu nk mai tgok je..sekali dia terus angkut da..terpaksela aku tgok dinding umah jer pas2..huhu ble la nk dpt tv br ni..

Ni ayt best yg aku ltk kt iklan mudah..

Subject: Samsung slimfit tv 32'

This SlimFit TV will ideally suit the modern customer’s needs.
- High End TV
- SlimFit TV
- DNIe
- 100Hz Natural Scan
- SRS Trusurround
- HDMI
- Very good condition well maintaned 90% look like new.Remote included.

Reason to sell: Looking to buy an 37' LCD TV.
Sygnye la jual tp berat sgt la leceh skt klu nk pindah randah; berat tv ni 56kg...lg ringan laki den angkut den dr tv ni..muahaha...


7 comments:

eT said...

wahhh...cepat jek laku..heee
kalo nk tgk tv p la umah jejiran ko zam..:p

ZzamzZ said...

2la psl..tp xpela da setahun lebih da..dr value dia drop lg..baik jual terus..pasni aku tumpng jiran ats aku la..depa br beli tv baru last week..muahaha

miezaniera said...

meh la sewa tv umah den..huhuhu laki den gilo tv (ampun bang) ;P

izanpyus said...

la zam, baru je husband aku tunjuk iklan ni kat mudah...sebab sama mcm tv mak aku,hehehe...rupa2nyer tv ko...

ZzamzZ said...

To bai: xkuase la eden..xpela mgu ni pn mmg sibuk duk angkut brg xsmpt pn nk tgok tv..

To izan: Hahaha same plak..klu x pindah² xpe izan..aku mmg suke tv tu..tp nt nk ne pindah² lg kn..xkuase la aku..br publish sehari je iklan kt mudah tu..

Wafaa said...

soalan: apesal jual???

aku akan rasa pelik kalau rumah aku tak bukak tv. tv tutup masa tdo je. kalau ada orang kat rumah dan orang tu tak tido, mmg 24 jam la tv tu terpasang :)

ZzamzZ said...

jwpn: sbb nk beli yg baru..plus sbb nnt bile nak pindah da xyah sesusah nk pk psl tv yg berat itu....hehe