Tuesday, July 7, 2009

TQ Sarah..

Thanks to sarah coz masakkan nasi lauk tomyam n ikan bawal sweet sour + bubur durian..nyummie...alhamdulillah kenyang da perut..zzzZZZ

6 comments:

miezaniera said...

muahaha bagus dak sorang ni..entri dia sume cotet2 je..tq to sarah gak..nyum22 sape2 ade durian jgn segan2 offer kt aku ye hehe
-komen aku lagi panjang dr entri zam hahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alaa jeleznya..aku pun nak gak bubur doyan..encik suami tidak suka bubur doyan, so aku tak penah buat laa kat umah..huhuhu..
p/s: aku rasa komen aku pun panjang gak dari entri zam..hihihihi

eT said...

hahaha....yer la....komen2 korang lg panjang dari entri zam tuh..
eden xboley nk join korang mkn kt umah sarah mkn buboq durian tu pasai p nengok amukan dania kt umah pengasuh..huhu...cedey

ZzamzZ said...

kekeke betui² komen korg lg pjg..xpela as long as isi dia sampai wtpe nk 2lis pepanjang..muahaha

aizuemi said...

dan jutaan terima kasih kpd sarah sbb masakkan utk kitorg.. ade rupa cam org kebulur je bdk2 ni tadi.. hahahhaha~

zam.. bile nk tukar rim ngn aku? cepat ar.. sebulan pun jadi ar.. gtau fizam cepat~

ZzamzZ said...

wakaka..nnt den bgtau laki den dl..dia berminat x dgn proposal ko ni..