Saturday, August 29, 2009

Happy Birthday 2 me...

Wah hr ni genap da umur aku 17 tahun..sweet 17 gitu...hahaha xde maknenye kene tambah lg 10 ye..xsedar lg diri tu dah tua..huhu..

Tahun ni boleyla celebrate n sambut awal ramadhan with my lovely hubby..Last yr..so sad..dah la aku sambut awal ramadhan sesorg kt sini..pas2 birthday aku pun laki aku lupe nk wish..sabo jela aku..nasib baik la 2minggu je wt kj kt jepun tu..klu tak dgn aku skl dia lupe kt sini..

Hari ni celebrate bezday p berbuka puasa @Tropicana Golf & Country Resort kt Sunway Damansara.. Byk gile lauk-pauk,kuih-muih,buah-buahan,minum-minuman, aiskrim dll.. sampai aku pun xtau nk mkn ape..Dlm xtau tu penuh gak la meja aku2..haha..Pas abis 1 trip..p solat..sambung blk 2nd..3rd trip...wakaka...K la lyn gambo yg smpt d snap..yg lain xdan la xteringat..


Nwy, thanx diucapkan kpd kekawan yg wish..terharu den..
Aku doakn semoga kita semua diberikan kesejahteraan, kebahagian serta keberkatan dari ALLAH swt.

9 comments:

Wafaa said...

zam, happy birthday! kalau mak ko beranakkan ko 31 August, 1 malaysia cuti hehehe. siap ada perarakan lagi :p

ZzamzZ said...

thanx 4 d wish wafaa...2la tp nk wt cmne kn aku da xsaba nk kua..xboley nk tunggu2 da smpi 31..hahaha

haida_s_h said...

happy birthday zam!! God bless u.. :)

eT said...

epi besday zamzu!!!
leh banje mkn bukak pose kan...

semut-terbersin said...

dah dekat gilos ngan umah aku ni..tak sampai sekangkang kera, sampai ler umah aku dr tmpt ni..tak singgah pon umah aku...sampi ati

neway happy birthday

ZzamzZ said...

Thanx sume..

Bkn xmo singgah la ila..timing xkena la..xkn nk singgah pas buke..kot ko nk kemas2 umh nk p terawih ke..ngaco org je nnt..huhu

Yun said...

wah..belated birthday babe..

miezaniera said...

wlpun dh wish,wish lg sekali la..epi besday zamzu hehe..sbrnye nk komen pasal tudung tu,sekali imbas cam tudung eden je ;D

GorgeousGround said...

hi..salam ziarah,jemput singgah & jom shopping wit us!! kain pasang & shawls murah..murah.. :) @ http://gorgeous-ground.blogspot.com/