Friday, August 21, 2009

Congratz To Kak Zira..

Pukul 11.26 aku dpt msg dr no x dikenali
Salam. Zira selamat lahirkan baby boy pada jam 11.15
Alhamdulillah selamat dah bos aku bersalin hr ni..no husband kak zira lani..


Pukul 11.55 dpt msg lg kua nama Kak Zira plak
Akak dh slmat melahirkan baby boy 3.9kg jam 11.15. Alhamdulillah
Wah bos aku ni br pas bersalin dah boley main² msg..hehe..maklumla ank ke-4 da kn..Bersalin normal..Hopefully semua sihat sejahtera hendaknya..Nanti doakan untuk saya plak ye..

5 comments:

semut-terbersin said...

wah ko dah pregnant ye zam?? senyap2 je? congrats!

ZzamzZ said...

ish ko ni ila..memandai je..kn aku habaq doakan je..bkn doakan nk bersalin..keskeskes..

miezaniera said...

congrats bos..sebb aik semut-terbersin dh tny, kalo tk mmg nk tny soklan yg sama..;D

semut-terbersin said...

ahahahaha..mana laa aku tau! see see..org lain bace ayat ko tuh pon dok tertanye benda yg sama ok! hehe...yer aku doakan mudah2an ko murah rezeki cepat dapat zuriat! - bulan baik ni, doa mudah dimakbulkan..banyak2kan berdoaa...(aku bulan posa tu doa2 dapat posa penuh, skalik lepas raye aku pregnant!) ptt sampai ujung bulan yg suppose aku kene period, aku tak kene period! so per gik! mari kumpul baby2 10L! hihi

ZzamzZ said...

amin..thanx ila..