Wednesday, September 30, 2009

[SALES] T-SHIRT MUSLIMAH

SALES !! SALES !! SALES !!

Salam & Selamat sejahtera 2 all readers..Makluman kepada siapa yg berminat untuk mendapatkan T Shirt Muslimah yang eksklusif, bergaya, anggun dan maintain sopan gitu..

SEBARANG PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN SILA HUBUNGI:
TEL: 0196506800 - IDA
EMEL: zida77@yahoo

KOS POS ADALAH RM5/ITEM (POS LAJU)
PENGHANTARAN PERCUMA DILAKUKAN UNTUK PELANGGAN DI SEKITAR SEREMBAN, SENAWANG DAN PAROI SAHAJA

JENIS KAIN : 100% COTTON
SAIZ : XS-4XL
HARGA : RM40-45

Sila klik di SINI untuk keterangan dan gamba yg lebih byk lg..Happy shopping!!

2 comments:

eT said...

ala...comeynyer baju...tempah utk aku 1 zam...

ZzamzZ said...

Boley xde hal punye..tp confirm betui² dl la..nnt klu rerajin aku singgah umh kakak aku kt somban tu aku telek dl mane yg aku berkenan nnt aku bw mai opis..