Friday, September 4, 2009

[TAG] SAYA

Disebabkan masa rehat hr jumaat ni yg lame dan aku tgh bosan..berehat dgn menjawab tag..

1)Saya suka???
makan..tido...jejalan

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
nak makan ape ptg ni ekh..sok de kelas kj sekolah xsiap pun..malasnye..rs cm nk benti blaja pun ade gak..

3) Bila rasa tension saya akan...
kaco laki den or tido sj...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
a. ble tgok muke laki den
b. ble tgok cte lawak
c. ble tgok katon sergeant KERORO...hooray da ade balik da..season 2 ..kero..kero..kero

5) 3 perkara yang buat saya menangis..
a. ble aku rs laki den tgh sedih
b. ble tengok cite sedih
c. ble aku rs aku wt salah

6) Kalau saya ada rm100k?
Aku nk bawa family ku pergi haji cm sarah...pas2 klu de bal masuk dlm KPF..

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
a. Izan
b. Wafaa
c. Aidat

6 comments:

izanpyus said...

http://imiraboutique.blogspot.com/2009/08/tudung-ala-dato-ct.html

ko naak usah tudung ct,tengok2 la kat situ..ada gak,hehe...

ARIFFDA said...

KERORO ada blk?
tv berapa ek?

ZzamzZ said...

thanx izan 4 d link..

ariffda: kt channel animax-715 kul 9.30pm weekdays...hehehe kero..kero..kero....

eT said...

kero..kero...kero...aku nengok xpaham pon..huhu

ZzamzZ said...

apo yg ko xphm et..ish² daya imaginasi/animasi kurang ni..hahaha

haida_s_h said...

hehe, kena tag la pulak :p baiklah, saya akan berusaha. cewah!

keroro tu katun katak tu kan?