Friday, October 2, 2009

Tudung CT

Ok et..aku tunaikan janji tunjuk gambo tudung CT kt entry ni..

Me with Tudung CT..aku beli 3helai tudung ni..but so sad bukan pakai sgt pun time raya..
Ni nk tunjuk tudung or tunjuk muke tembam pun aku xtau..belasah jela..biasela model xbertauliah..

Model tudung yg sebenar adalah..jeng..jeng..jeng..hehe xlain xbukan Pn ET sendiri la..

9 comments:

izanpyus said...

sangat chumil n chanteq la dua2 model itu..hoyeee...

eT said...

cehh...sgt busuk la ini budak...tp model sebenar tu kalo wat pp kembong cam ko lagi chantek kan..hehe

haida_s_h said...

comel comel comel. tudung tu... haha. dan tuan dia sekali la..

mana ada tembam pun zam..

ZzamzZ said...

To izan: hoyee..hoyee..tocheh² izan..aku da rs cm nk kembang ni..wakaka

To ET: kekeke..buat la et..

To Aidat: kekeke..nsb baik boley control lg ketembamam tu..aku ni klu makan ade 2 tmpt je naik 1 pipi..1 lg tut..secret..haha poyo je..

miezaniera said...

huhuhu tkde koje betui kome nih..

Mrs. Asida said...

hehe cantik model bwh tuh... sempt lg bermodel dkt tmpt keje ye..

semut-terbersin said...

aku rase kalo ko pakai tudung ct tu ke depan sket baru macam ct habis!..ke belakang sangat, so tudung dalam tuh lagik menyerlah plak..

ZzamzZ said...

Noted..thanx ila 4 d advice..aku ni bkn pakar fesyen..org sibuk 2dung CT aku pun nk try gak kn..belasah ajo..

nizaa said...

amboii..kemain korang dua orang...ni duta ke apa ni? hehe