Thursday, March 24, 2011

Reunion Warga 10L

Cte mini reunion bekas ahli2 umah sewa 10L. Kebiasaannya reunion akan dibuat bile Jue balik ke Malaysia la kn. Lepak2 n borak2 isu semasa msg2.

<--- 
Latest: 12 Mac 2011 bertempat di rumah baru ila @Tropicana Damansara.
Yg dpt join aku, Jue, Nik, Yun, Ejot n Ila selaku tuan umah.






--->
Reunion sebelum tu pada 22 October 2010 @Hotel Sentral, KL Sentral.
Yg dpt join aku, Marini, Nik, Zehan, Yun, Kecik & Jue selaku tuan bilik hotel.

******
Masih lg xberjaya nk  mengumpulkn sumorg.
Hopefully nnt bley b'reunion lg. Bak kate Yun siapa sangka dl masuk umh sewa xkenai pun atr 1 sama lain, tp lani dah cm club plak wt reunion2 ni..semoga ukhwah yg dibina akan berkekalan.

* Picz credit to Yun

7 comments:

semut-terbersin said...

alaa nak jugak gambar2 tu!

ZzamzZ said...

hehe aku pun amik dr blog yun je ila..ade byk lg picz, sgt suke gamba muiz letak tangan kt bahu ariz ;D :- http://blur42nd.blogspot.com/2011/03/12-mac-2011.html

Yun said...

hahahaa

tu lah nnt aku rajin kan diri mengarang ayat sejarah rumah 10L.muahahahaa

semut-terbersin said...

huhu aku dok bace email yunne malam tadik, bleh plak terskip entri pasal gather2 kita ni..dok bace pasal sabun pelembut kain ngan kasut lv tuh..yg pasal gambar2 ni apsal tah bleh terskip..
hehe aku dah copy dah semua gambar..
kan kan? comel je mu'iz ngan aariz bergambar gitu..cam kamceng gile laa

semut-terbersin said...

eh email plak..blog..pembetulan..
aku dok bace blog yunne malam tadik

Sarah Syazwani said...

umah sewa sek 16 x penah buat pun..huhu

ZzamzZ said...

Huhu da xde sape yg excited nk wt reunion..kekeke...hr2 et inform fadz bdk bilik kte dulu2 baru blk umrah..alhamdulillah..