Monday, July 11, 2011

DIVIDEN & BONUS KPF 2010

Berita baik bagi pelabur saham KPF utk Peneroka Felda & Anak² Felda cam aku ni..KPF bagi 15% utk tahun 2010. \(^o^)/

FYI:
Mesyuarat Agung Tahunan KPF Ke-30,pada 23 Jun 2011 telah bersetuju untuk meluluskan pemberian agihan Dividen sebanyak 10% berserta Bonus 5% kepada anggota yang layak berdasarkan baki minima saham sepanjang tahun 2010.
Proses pembayaran dividen 10% sedang dilaksanakan bermula tarikh 1 Julai 2011 secara berperingkat-peringkat kepada semua anggota yang layak.Baki agihan Bonus 5% akan dibayar selepas mendapat kelulusan daripada Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) pada tarikh yang akan diberitahu kelak.

And the best part is:
Sebagai kemudahan kepada anggota, KPF telah menyediakan kemudahan semakan maklumat dividen & bonus 2010 melalui aplikasi e-penyata didalam portal ini.
Untuk makluman,kemudahan portal ini masih dalam tempoh percubaan dan akan ditambah baik dari semasa ke semasa.

* Congratz to staf IT KPF..finally ade gak improvement..keep up ur gud work!

4 comments:

aku la... said...

waaaa bnyak bonus masyuk ke...urm..ne open table ni..x pon bagi duit raya..tambah lagi meriah..hhahahah-untung anak felda ye

ZzamzZ said...

tang byk2 ssh nak kate la klu melabur tang sikit je kan..haha..juz seronok je denga 15% tu kn..ok la dr pelaburan tang lain..untung bg warga felda yg melabur la..

eT said...

hehe...zam xterkira dah byk dlm akaun tuh...bravo!!!

ZzamzZ said...

bravo kt ko gak..hehe..